Persediaan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 | Kerjaya Hunt

Persediaan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41

Berdasarkan sumber yg boleh dipercayai,jumlah calon yg akan mengambil Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41 kali ini  menjangkau 85 000 orang. Ia satu jumlah yg gak ramai berbanding jumlah kekosongan yg di sediakan untuk jawatan ini iaitu hanya untuk 600 orang.

Saya percaya anda sedang tekun buat persediaan exam 6 Sept nanti. Waktu ini juga ada calon lain sedang berusaha seperti anda.

Ya...Anda sedang bersaing dengan 85,000 calon lain di seluruh Malaysia.

Ini satu angka yang SANGAT besar! Anda perlukan strategi bijak untuk menang dalam persaingan ini.


Persediaan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41

Strategi 1: Beli Pakej Rujukan Versi Penuh, Print

Anda dah lihat Review Copy sebelum ini? Itu adalah versi tidak lengkap. Bagaimanapun, anda telah dapat gambaran sedikit sebanyak melalui Review Copy tersebut.


Saya amat syorkan untuk anda dapatkan versi PENUH pakej rujukan Penguasa Kastam W41 untuk dapat lebih banyak Nota Pantas dan Soalan yang membantu rujukan anda. Ya saya serius!

Baca dan terus jawab semua soalan dalam versi penuh supaya anda lebih bersedia. Print kan dalam bentuk kertas untuk mudahkan anda rujuk pada hari peperiksaan nanti.

Lakukan tempahan di sini --> Pakej Rujukan Peperiksaan Online Penguasa Kastam W41


Strategi 2: Laptop dan Internet Mesti Laju

Anda bakal jawab soalan secara online. Gunakan laptop atau komputer yang baru dan sambungan internet yang laju supaya anda tidak terputus sambungan semasa jawab soalan nanti.

Apa terjadi jika komputer dan connection internet slow? Ya...anda mungkin perlu refresh kembali internet anda dan kemungkinan besar jawapan yang telah anda jawab akan hilang!

Ia pernah berlaku kepada calon bagi exam yang lepas. Elakkan guna komputer pejabat jika anda menjawab soalan pada waktu pejabat.

Pinjam laptop rakan anda yang lebih terkini dan pastikan internet anda laju untuk elakkan anda buat kerja dua tiga kali.

Ingat...Masa anda sangat TERHAD!



Strategi 3: Dapatkan Link dalam Emel Anda

Jangan guna link akses ke ruang menjawab soalan daripada e-semakan di halaman web SPA kerana pada waktu tersebut, ramai yang akan kunjungi e-semakan untuk dapatkan link pada waktu yang sama.

Trafik amat tinggi! Anda mungkin ambil masa yang lama untuk loading web tersebut sedangkan ada mereka yang lain telah mula jawab soalan.

Ini boleh buatkan anda gelisah.

Solusinya, buka emel anda dan dapatkan link pautan akses pada emel yang dikirimkan oleh pihak SPA.

Ingat 3 perkara...
  1. Beli pakej rujukan versi penuh, print
  2. Laptop dan internet mesti laju
  3. Dapatkan link dalam emel anda


Anda bersedia? Sila jawab dengan tenang. Saya doakan kejayaan anda.